zondag 4 januari 2015

Terug naar Ubud

Ik ben om half zes wakker en besluit te gaan wandelen tussen de rijstvelden nog voor de zon op komt. Jammer dat ik geen fototoestel meer heb, want het is hier ongelooflijk mooi.

Na een ontbijt met pastelgroen brood rijden we naar Ubud. We kiezen voor kleinere wegen waar bijna geen verkeer is, maar daartegenover staat dat je het niet altijd een 'weg' mag noemen.

Eerst een familiekiekje









Het is een prachtige rit met regelmatig een regenbui, maar dat deert niet zo lang het warm blijft.

Gelukkig is mijn schouder aan de beterhand, want hier heb ik twee handen nodig op het stuur.

Vader en zoon


Vader en dochter













De kinderen nemen een taxi naar Sanur waar we zullen slapen vannacht. Het is dichter bij de luchthaven en J&C moeten morgen op tijd weg. Michel en ik fietsen naar Sanur, maar da's een makkie zonder klimmen en dalen en de jeugd heeft onze bagage mee. ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten